Един епичен финал ''Двор от крила и разруха'' на Сара Дж. Маас - Ревю.

Издателство: Егмонт
Автор: Сара Дж. Маас
Страници: 822
Оценка в Goodreads: 5/5

Анотация: 

Ужасната война застрашава всичко, което Фейра обича. Тя се завръща в Двора на Пролетта, решена да събере информация за плановете на Тамлин и краля на Хиберн, заплашващ да постави Притиан на колене. Но за да направи това, трябва да започне смъртоносна игра по надлъгване и хитрост, в която дори най-лекото залитане може да и изиграе лоша шега.
Войната плаши всички и Фейра трябва да прецени на кого от ослепителните и смъртоносни Върховни господари може да се довери – и да открие съюзници на най-неочакваните места. Във вълнуващата трета книга от историята на Фейра земята ще бъде оцветена в червено, докато могъщите армии се борят за власт над единственото, което може да унищожи всички тях.


Тази книга ще ви даде най-лошия книжен махмурлук, честно! След затварянето на последната страница, искам да прочета отново цялата трилогия! Ще ми липсва всичко! Ще ми липсва приключението, тръпката, приятелствата, битките, вълшебният свят, романтиката, сцените спиращи сърцето ми и начина, по който спирах дъха си! Пиша това ревю един месец по-късно, но просто не можех да събера думите си в смислени изречения. Затова предварително се извинявам, ако ревюто ми е доста хаотично, просто съм изгубила ритъм напоследък.
‘’Двор от крила и разруха’’  ме накара да мина през най-различни настроения. С всяка една изминала страница, ред, дума, ставаше все по-трудно. Коремът ми беше свит на топка, а всяка една сцена беше по-напрегната и от миналата. Стоях на тръни, лека ярост ме прорязваше на моменти, имах усещането, че ще рухна докато не се случи. Типично в стил Сара Дж. Маас.
Обичам, когато Маас създава такива сложни герои, които са изгубили живота си по различни начини, но все още се борят един за друг, за да създадат нов живот със семейството, което са избрали. Всеки един от героите е счупен и изцеляващ: Фейра, Рис, Люсиен, Илейн, Неста, Касиан, Азриел, Мор, Амрен, дори и Тамлин..дори и той. ВСЕКИ. Давам за пример Фейра, която израстна толкова много от първата книга до сега. От самото начало имаше толкова ниска самооценка, а сега е отвъд всичко, защото открива способността си напълно да прощава и да обича себе си, както и всичко, което е била.
Сара успява да жонглира широк спектър от герои в тази книга, да добавя още повече и междувременно да намери наистина творчески начини, да покаже какво се случва с другите, освен Фейра и Рис.
Заобичах това, как всеки успяваше да намери различен начин да бъде силен и историята всъщност показва ужасите на войната, без да прославя убийството. Има тема на изборите и последствията от войната и как един живот може да промени света:

”what we think to be our greatest weakness can sometimes be our biggest strength. And… the most unlikely person can alter the course of history.”

Имаше и доста странични неща, които ми харесаха в книгата:
- Имаше много подробна информация и за другите Дворове.
- Някои от героите, показват много повече от лошите решения, които са направили в миналото си ( въпреки, че все още не оправдават действията си )
- Много нови герои, действия и всичко се връзваше прекрасно.
- Историята на Люсиен.
- Никога не съм си мислила, че ще бъда толкова емоционална за Сюриела.
- Прекрасните описания на света като цяло.
- Наистина здрави взаимоотношения.
Да, има още толкова много неща, но ако продължавам без да искам ще напиша доста големи спойлери, а не трябва.
Тази книга ме накара да почувствам всички емоции. Бях наистина притеснена и ужасена за героите, които обичам. Очите ми се пълниха със сълзи повече от няколко пъти – дали ще е от радост, тъга, смях или чиста гордост. Всички герои израстваха и се променяха, което е страхотно да се види в една трилогия ( или поредица като цяло ) . Ще се изненадате и ще разкриете неща, които никога не сте си помисляли. Най-любимото ми нещо за тази трилогия е динамиката между героите. Те биха направили всичко един за друг и отношенията между тях се чувстват толкова реално. 
Като цяло бих казала, че ACOWAR е едно епично заключение на тази страхотна серия, която със сигурност ще ми липсва! Няма да бъдете разочаровани.

Благодаря ви, че ме четете!

-Мари.

You May Also Like

0 коментара