Новогодишни цели.


Здравейте на всички! Честита Нова Година! Официално посрещам 2018-та година и в блога си. Желая на всички много здраве, щастие, късмет и любов, всичко друго ще го постигнете с много вяра и упоритост! Новата година определено започна много добре за мен! Нова седмица, ново начало ( нищо, че този пост е написан с 10 дни закъснение, но имах проблеми с лаптопа. ) . След почивката, която направих от блога се надявам да се върна към по-нормален график на качване на постове тук, защото определено ми липсва да ви споделям неща около моя живот. Имам подготвени постове, които са вече планирани, работа по едно ревю за книга, която ме отвя, кратко пътуване и много други, на които се надявам че ще се насладите.

Изминалата година определено беше изпълнена с много емоции, събития, пътувания, запознанства, хубави срещи. Година, в която преоткрих себе си. Година, в която събрах смелост и направих неща, които нямах сила да направя. Направих промени в блога си и се чувствам добре. Благодаря ви, че бяхте с мен през 2017-та  и че продължавате да сте с мен и през тази година!
Не искам да си поставям големи и неизпълними цели, които всеки един си поставя с началото на годината. Предпочитам да започна с бавни крачки към нещо хубаво и достижимо. Нека започваме към същината на поста, защото така мога да си пиша и до утре..

Грижи се за тялото си повече, отколкото преди. – Всяка година си обещавам, че ще започна да тренирам, но винаги плановете ми не се осъществяват. Затова и тази година с леки крачки ще достигна мечтания резултат, с мотивация, воля и хъс, както се казва. Освен домашните упражнения, ще започна да правя и йога поне няколко пъти през седмицата, за да се чувствам много по-добре.

Бъди по-организирана. – Всеки път се опитвам да си създам навик да планирам дните си, или поне да си водя някакви записки, какво ще се случи през деня. Няма да правя Bullet Journal, но пък се сдобих със сладко тефтерче, което определено ще ми свърши работа, но нищо не се знае, може да ме удари друга муза по-нататък от годината.

Освободи място за нови хобита. – Определено тази година ще е доста хубава. Реших да добавя нещо ново към хобитата си, а именно калиграфията. Отдавна имам желанието да посегна към това начинание, но все нещо ме спираше или просто се разсейвах от това си желание. Започнах да се интересувам доста, гледам видеа, практики, получих доста съвети относно материали и други необходими неща, благодарение на Милена и Ваня . Може и да направя постове за това, стига да ви бъде интересно.

Въпреки новите хобита, не загърбвай старите. – Тази година си обещах да бъда много по-редовна в блога си. Миналата година беше на етапи и това въобще не ми харесваше. Лиспва ми да пиша тук, затова ще си създам някакъв график, който да спазвам, но това не значи, че когато нямам мотивация ще се насилвам да пиша. Това е едно от най-важните неща. Освен блога, няма да пренебрегна и писането на стихове, рисуването и фотографията. Всичко с времето си.

Да прочета 50 книги. – Няма как да пропусна и ежегодното Goodreads предизвикателство. Готова съм за нови книжни приключения, даже вече отметнах една прочетена книга.

Пътувай повече. – Обичам да пътувам, за това и искам да го правя още повече през тази година. Още утре заминавам на едно кратко двудневно пътуване със семейството ми, ще споделя снимки. Лятото определено ще е голям период за пътувания с приятеля ми, както и хубави емоции.

И последната и най-важна:  Грижи се повече за себе си.

Определено 2018-та ще бъде интересна година, пълна с нови дестинации, желания и мечти. Усмихвайте се и направете тези 365 дни приказни и изпълнени с хубави моменти! Ще се радвам да ми споделите кои са вашите цели за тази година!

Благодаря ви, че ме четете!


- Мари. 

You May Also Like

0 коментара