Четатон "Българските книжни дракони"

Снимката не е една от най-хубавите, но както винаги моя
милост се сети в последния момент, хаха! 

Здравейте на всички! Да, аз се завърнах с пост и то не какъв да е, а свързан с книги. Това се случва толкова рядко напоследък, че просто не знам. Обаче в никакъв случай не значи, че не чета, напротив. Не за първи път ще ви говоря за четатон, а българските са доста малко, но за сметка на това Криси, Ваня и Калина са създали прекрасен! Оставям ви тук линк към събитието във фейсбук.

Четатона започва утре на 9-ти ноември ( четвъртък ) и продължава до 16-ти ноември ( четвъртък, отново ) и се състои от 4 категории и 1 специално предизвикателство за професионални дракони. 24-часов и 8-дневен формат, вие си решавате. Аз ще опитам първото, макар че не съм убедена че ще успея, поради причината, че физически няма да мога, но нищо не пречи да опитам. Ще хитрувам малко като Ваня, хихи. Ще започна в 00:00 ( четвъртък, 9-ти ноември ) и ще приключа в 00:00 ( петък, 10-ти ноември). Ако не успея, ще си продължа с четенето до крайната дата. Нека преминавам към книгите, които ще прочета.

1. Книга от автор, чиито роден език не е английският.
Тук се спирам на ‘’Аз още броя дните” на Георги Бърдаров. Реших да заложа на български автор, а и отдавна искам да я прочета. Книжката е малка, но е пълна със страшно много емоции, така че няма да е лесно.

2. Книга, чието действие се развива по Коледа.
Изборът ми е ‘’Любовта ми подари’’ – сборникът под редакцията на Стефани Пъркинс. Мен също като Румяна ме чака от миналата зима, мисля че дойде и неговият ред.

3. Книга, чийто главен герой е по-млад от теб.
Наскоро получих нова книга към TBR рафтчето ми, което значително се увеличава, а аз трябва да наваксвам. Затова реших да прочета нея, а именно ‘’Момичето, което изпи луната’’ на Кели Барнхил. Има много пленяваща и сладка анотация, както и най-различни мнения, затова ми е интересно на мен как ще ми се стори.

4. Книга посветена на писането или чийто главен герой е писател
( новелист, комикс артист, поет и т.н. )
Тук се доверих на препоръките на Ваня и реших да си сваля на Киндъла ( отдавна не съм чела от него, горкото ще ме потърпи отново ) – ‘’Eliza and Her Monsters’’ от Francesca Zappia. Нямам търпение!

Това е моят списък! Пожелавам късмет на всички участващи и ще се радвам да ми споделите вашите заглавия за четене!

Благодаря ви, че ме четете!

Мари. 

You May Also Like

2 коментара

  1. Страхотен избор от книги! Свежи и ненатоварващи ^^ Пожелавам ти успех с маратона и чакам да прочета за резултата ти след края му :)

    ОтговорИзтриване