Две години като блогър!


Здравейте, читатели! Днешният ден е доста емоционален за мен и много важен същевременно! Вече 2 години имам свое кътче, върху което работя с много усилия и любов! Това е моят блог!
Днес е рожденият ден на Inspiration By Marie! Тези години се изнизаха като миг. Затварям очите си и се сещам в дните, когато отворих документа в Word и започнах да пиша началния си пост. Блогът ми мина през много промени. Смяна на името, дизайн ( заради който съм страшно благодарна на Мери ), както и постове и цялостен вид. След промяната го чувствам много на сърце! Винаги съм влагала цялата си любов в него! Определено с всяка година той пораства заедно с мен! Това е моето нещо и се надявам да се превърне повече от мое хоби след време! Няма да изпадам в много сантименталности просто ще продължа напред с пълни сили! Пожелавам си блога ми винаги да е на първо място за удоволствие и хоби, а останалото ще се случи постепенно! Започнах от празен лист, стигнах до много нови приятелства, едно прекрасно блогърско общество, без която подкрепа нямаше да съм това, което съм сега! Думите на една жена ме водят всеки ден. Използвам всичко на макс, с което разполагам: креативност, сърце, хъс и ще успея в това, което искам! По пътя си всеки ще срещне много трудности, изкушения, недоверие, завист, но винаги трябва да слушаме вътрешния си глас, той няма да ни подведе никога! И най-вече да бъдем себе си! Това гарантира, че винаги ще бъдем точни, верни и последователни! Миналата година по това време ‘’отпразнувах’’ с пост, какво научих за година като блогър. Определено с всяка година научавам нещо ново! Най-вече да бъда себе си!
Ако сте стигнали до тук – благодаря ви! Надявам се постът ( по-скоро моите емоции)  да ви е харесал! Благодаря ви, че сте до мен в моето хоби! Означава страшно много за мен! Подготвила съм ви и малка изненада, за да ви се отблагодаря подобаващо, но за това скоро във фейсбук страницата ми и инстаграм профила ми! Имам запитване към вас: Ще се радвам, ако ми споделите какво искате да четете в блога ми. Ако имате и вие въпроси ще се радвам да ми пишете! Обичам обратната връзка!

Усмивки,

Мари! 

You May Also Like

4 коментара

  1. Честити 2 годинки на блога!!! Продължавай в същия дух. Постове от всякакъв вид ще ми бъдат интересни, защото пишеш интересно и е приятно за четене :Д :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Юли! <3 Радвам се, че предпочиташ всякакъв вид постове!

      Изтриване
  2. Честити две години, слънце! Много се гордея с развитието, което претърпя през тях и ти желая безброй много успехи и позитивни емоции във връзка с прекрасното ти кътче тук!
    Колкото до въпроса ти - аз съм почитател на дейли и бюти постове, така че тайничко се надявам вбъдеще да се обръщаш честичко към тях! Но, каквото и да решиш да пишеш, ще го чета, няма къде да ходя! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, миличка! ♥ Аз също съм горда с развитието си и то към много положителна насока! Хихи, днес има дейли постче! ♥
      Целувки!

      Изтриване