My INSTAstories: July, August'17.

Здравейте на всички! Днес имах желанието да кача нов пост, затова и реших да го направя. Както знаете началото на юли месец започнах нова рубрика, която ми е много любима за разглеждане. Ако не се сещате за какво говоря, може да погледнете миналия ми пост. Затова след 2 месеца уловени кадри и прекрасни моменти ще ви споделя следващият пост от рубриката. Представям ви My INSTAstories: July, August’17.


Тези два месеца бяха доста лежерни, но и същевременно приятни. Ходих на почивка за една седмица със семейството ми на море, правихме компоти за зимата, опитах най-ужасния фреш през живота си, получих най-сладката изненада за именния си ден, прекарвах време с приятели и си отделях време за себе си с прекрасни сериали и филми. Като заговорих за сериали, скоро ще пусна втората част от моят to-watch лист. Хихи Стига съм приказвала, оставям ви на кадрите от тези два месеца.
























Благодаря ви, че ме четете!

-Мари.

You May Also Like

0 коментара