Няколко урока, които научих за 17 години.


Разбира се, отново се отплеснах с постовете. Трябва да престана да се обвинявам за това. Ще пиша само тогава, когато имам мотивацията да го правя. Пиша три дни след рождения си ден. Преди три дни, аз станах на 17 години. Плашещо стоя и се озъртам и се чудя, защо времето минава толкова бързо?? Няма да изпадам в сантименталности, въпреки че, тези които ме познават знаят колко емоционален човек съм, даже прекалено емоционален. Но такава съм си. Рождения ми ден мина прекрасно. Бях събрана с любимите си хора ( с изключение на двама, но пак ви обичам ). Пихме вино, хапвахме пица и си говорихме за нещата, които се случват около нас. Като един обикновен ден, но с много повече емоции и остаряване хаха.

Мислих да не пиша подобен пост, да го оставя за по нататък или просто да споделя моментите. Разбира се, реших да вися в tumblr в 02:27 вечерта, така че ако има някоя грешка, съжалявам! Просто ми се спи, но исках да напиша това.
През тези 17 години, успях да науча страшно много неща. Човек съм, греша, дори по няколко пъти, но от всяка грешка се поучавам и избягвам да я повтарям. Усмихвам се на живота и очаквам и той да ми отвръща със същото. Обичам и ценя семейството и приятелите до себе си, защото са ми най-важни! Най-простите думи разбиват сърцето ми, но се старая това да не е така. Променям се. С всеки човек е така. Порастваме, няма да бъда същия човек, който съм била миналата година или преди 5 години. Дори няма да съм същия човек преди 5 часа. Научих се, че хората идват и си заминават. Дръжте и не изпускайте само тези, за които се заслужава да се борите. На другите прав им път. Научих се да не си поставям рамки. Да правя това, което ми доставя удоволствие, ако имам желание да правя нещо на момента и да не му попречвам да се осъществи. После може да съжалявам, дори за един пропилян миг. И последното нещо, което научих, но не по важност е да бъда благодарна за всичко, което ме заобикаля. За семейството, приятелите, дома над главата ми, както и храната, която получавам.

Честит рожден ден на мен! ( с няколко дни закъснение ) Пожелавам си да бъда здрава! Всичко друго, ще се случи! Просто трябва да живея за мига и да правя това, което желая. Другата година ставам на 18. Живота е пред мен!
Сега оставям няколко снимки от моят ден.




Благодаря ви, че ме четете!

Поздрави,

Мари. 

You May Also Like

0 коментара