Unboxing | Здраве & Вино

Здравейте на всички! Първо искам да честитя празника на всички именници! Желая ви много здраве на първо място, защото най-важното е да сме здрави! Много щастие, защото какво е живот без усмивки! Пожелавам ви също една нестихваща любов! Обичайте се и бъдете обичани! Бъдете вдъхновение!

Днес получих съобщение от Еконт, че имам пратка, която идва в точния момент. Като подарък за именния ми ден, хихи. Така че днес съм тук с пост Unboxing от Здраве & вино.


За тези, които не знаят кои са Здраве & вино. Група от хора, които имат мисията  да съберат на едно място продуктите, от които един човек има нужда във всеки един сезон, за да остане здрав. Те произвеждат натурални и био продукти от български производители! Аз съм много За! В България има много производители на натурални продукти. Благодарение на Здраве & вино ще можем да ги открием.
Повече за тях можете да прочетете в сайта им. Ще оставя в края на поста линкове към фейсбук страницата им, както и към официалния сайт.


Време е да преминаваме към Unboxing-a!
Когато отворих кутията видях три продукта от марката Avia и Terravital. Никога не съм използвала техни продукти, но бях попадала на пост на Ивана, в който разказваше малко повече за марката Avia  и беше изключително доволна.


Първото нещо, което хванах е шампоана ‘’AVIA  Jasmine’’ с хума. Това е натурален продукт с чудесен аромат ( в който се влюбих ) на див жасмин. Шампоана е за всеки тип коса. Придава еластичност, мекота и стимулира растежа на косата. Не се съдържа алкохол, парабени и се изработва на ръка. Нямам никакво търпение да го пробвам.


Следващото нещо е сапун отново от ‘’AVIA Jasmine’’ с хума. Той съдържаше 4 малки сапунчета. Няма консерванти и отново е ръчно изработен. Направен е от 80% пресована хума, която има ексфолиращо действие. Прави кожата по-мека и я обогатява с минерали. Има много добри ефекти, благоприятства и при множество кожни раздразнения. Хубавото на този сапун е, че той може да се използва освен за тяло, така и за лице и коса. Имаме си сапунче за всяка една част от тялото.


И последното нещо е маска ‘’Terravital’’ за мазна кожа. За жалост аз може би няма да мога да я използвам ако не е подходяща за лицето ми, защото моята кожа е смесен тип. Но някоя моя приятелка ще и се зарадва или някой читател на блога ми. Маската е на основата на сивата хума. Не съдържа силиконови масла, парабени, оцветители или изкуствени аромати. Почиства порите нежно и в дълбочина, премахва черните точки и извлича кожната мазнина. Ментата и камфорът, съдържащи се в състава имат успокояващо действие.



Изключително съм щастлива за тези неща от Здраве & вино! Нямам търпение да ги изпробвам . Очаквам вашите коментари!


Благодаря Ви, че ме четете!

Поздрави,
Мари.


*Продуктите са изпратени от PR. Публикацията не е спонсорирана.*

Страницата на Здраве & вино: https://www.facebook.com/HealthandWine/?fref=ts
Сайтът на Здраве & вино: https://zdravevino.bg/

You May Also Like

2 коментара

  1. Шампоанът и сапунчетата на Avia са ми едни от най-най-любимите на света, действат прекрасно на косата и кожата ми и се надявам при теб за има същия ефект. Страхотни са! За първи път чувам за "Здраве и вино", впрочем, ще си помисля дали да не се почерпя с една кутия преди Испания <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, само хубави неща чувам за тях! Дано и на мен ми влияят добре! Мисля, че няма да съжаляваш! <3

      Изтриване