Неделя | 7 съвета за една продуктивна седмица.

Здравейте! Днес се събудих с нагласата за нов пост! От детството ми съм запомнила ‘’Неделя е забавен ден’’. Така е, факт, но от няколко години насам свързвам това с края на почивката и започването на нова дълга и уморителна седмица. Наскоро осъзнах, че ако си създадем продуктивна работа в неделя ще имаме седмица без стрес. Затова реших днес да споделя няколко съвети и трикове, които аз лично следвам.


7 съвети за продуктивна седмица.

1.Прочетете всички имейли и започнете с чиста пощенска кутия.

2.Напишете целите си за седмицата.

3.Направете си to-do лист за всеки един ден от седмицата.

4.Организирайте си работните/училищните планове.

5.Актуализирайте календара си с крайни срокове, срещи и събития.

6.Потърсете ново вдъхновение, за да станете мотивирани и с лекота да преминете една натоварена седмица.

7.Най-важното: Отделете малко време за себе си!

Надявам се да съм ви била полезна и ако следвате стъпките съм сигурна, че ще имате една седмица без стрес и натоварване.

Благодаря Ви, че ме четете!

-Мари.

You May Also Like

2 коментара

  1. Тези дни съм на такава тематика от всякъде:продуктивност и организираност. Изгледах куп подобни видеа в YouTube и сега поста ти идва в доста подходящ момент.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че постът ми се е появил в подходящ момент! <3

      Изтриване