My INSTAstories: June'17

Здравейте, на всички! Нека изключим факта, че не съм публикувала от близо 2 месеца. Виновна съм. Чувствам се такава, определено. Може би е било за добро. Промените ми влияят добре, определено, просто всеки има периоди от живота си, в които няма мотивация да прави каквото и да било. Дори най-любимите му неща. В случая писането в блога, четенето. С този пост стартирам нова рубрика. Любима ми е за разглеждане, затова реших и аз да я започна. Представям ви My INSTAstories: June’17.


Юни месец определено ми е един от най-любимите месеци в Инстаграм и не само. Поне за сега. Това беше моят пътуващ месец. Определено ми се отрази добре. Освен пътуванията, учих доста в последния момент. Така е когато демотивацията води в този живот. В началото на месеца пътувах до Благоевград на фестивала Francofolies 2017. След една седмица пътувах до Стара Загора и в началото на месец юли пътувах до София по проекта Еразъм+ заедно с Румяна. Няма да говоря повече, ще ви оставя да се наслаждавате на кадрите. Определено аз се забавлявах през юни. ♥












                               



















Благодаря ви, че ме четете!
-Мари.

You May Also Like

0 коментара