One of my days: Из града...


Здравейте! Днес съм тук отново с нова рубрика и ми е повече от приятно да разнообразявам! Радва ме, чувствам се свободно! Тази публикация не е един ден да съм извън града. Точно обратното – с моите приятелки обикаляхме из нашия град. Влизахме в улички, които не сме виждали, качихме се нависоко, разхождахме се, ядохме. От всичко хубаво по малко.





С тези три момичета се запознахме в началото на гимназията. Не сме очаквали, че можем да си станем толкова близки за толкова кратко време. Споделяме моменти заедно, което ни прави още по сплотени едни към други.

(тази снимка не е от днес, но така е..забравихме да се снимаме, so..) 

Открихме сезона на сладоледа. От любимия ми Raffy. Много съм щастлива.


Седнахме на нашето любимо място. Едно кафе. Дивани, пухени одеяла и плодово фрапе с йогурт, какво по-хубаво?

После се разходихме из Боровец.

Няма да пиша повече, просто се наслаждавайте на кадрите, колкото и малко да са те. 
p.s Обещавам следващите ми постове да са по-дълги. Обещавам. 






-Мари.

You May Also Like

0 коментара