Едно невероятно помитащо продължение ''Двор от мъгла и ярост'' на Сара Дж.Маас - Ревю.

Издателство : Егмонт
Автор : Сара Дж.Маас 
Страници : 720
Оценка в Goodreads: 5/5 

Анотация: 
Доброто. Аз не носех добро в себе си. Не носих нищо, а душата ми, вечната ми душа, беше прокълната..
Фейра оцеля от хватката на Амаранта и се завърна в Двора на Пролетта, но трябваше да плати висока цена. Въпреки че притежава силите на Върховен елф, сърцето и остава човешко и не може да забрави ужасяващите дела, които е извършила, за да спаси народа на Тамлин. Не е забравила и за сделката си с Рисанд, Великия господар на страховития Двор на Нощта. Но докато се опитва да се пребори с мрачната плетеница от политика, страст и заслепяваща сила, заплашваща да я погълне, по-грандиозно зло се задава и тя може да се окаже ключът към неговото спиране. Само ако можеше да впрегне опустошителните си дарби, да излекува наранената си душа и да реши как иска да изгради както своето бъдеще, така и това на този разделен на две свят..


Да, на тази книга давам 5/5 звезди. Обяснете ми как е възможно продължението на поредицата ‘’Двор от рози и бодли’’ да ме преобърне на 180 градуса и да ме отнесе като ураганен вятър от кълбо с емоции. И още нещо..как може да се влюбя в определени герои в първата книга, а в продължението да ги намразя от дъното на душата си?? Обяснете ми. Моля. Тази книга е дяволски приятна. На външен вид също е неповторима. Нюансите на синьо и черно се сливат просто прекрасно. Нека започвам със същинската част на това ревю.

Всичко продължава от края на първата част от трилогията ‘’Двор от рози и бодли’’. Фейра се връща с Тамлин в Двора на Пролетта и трябва да е щастлива нали??? НЕЕЕЕ!
Относно героите..Фейра – тя е променена. Физически, както и емоционално. Тя е вече на високо … Все още се чувства много виновна за избиването на невинни хора. Тя иска свобода, но не я получава, защото Тамлин е просто ужасен в тази книга. В ‘’Двор от рози и бодли’’ Фейра беше доста слаб човек с нужда от защита, но сегашните и нужди и желания са се променили и тя иска една единствена свобода. Книгата изследва емоциите  и ги прави изключително добре.
Говорейки за Тамлин, той не получава особено голямо внимание в тази книга. Той е обратно в дома си, държи се ужасно и прекалено доминиращо, но не оправдава действията си с думата ‘’любов.’’ Доминиращо чудовище. Мразя такива хора. МРАЗЯ. Ако сте харесали Тамлин в първата книга, като мен.. е пригответе се да го мразите.
Това ни води до Рисанд. Помните ли как той почти малтретира сексуално Фейра в първата книга?? Ами всички, които го мразеха ( дори и да го харесваха като характер, като мен. ) , сега ще се влюбите в него!!  Просто няма начин, как да не го харесате. Как може той да е толкова ПЕРФЕКТЕН?
Сара Дж.Маас прекарва повече време в тази книга развивайки героите си. Всеки носи на своя гръб история, която или ще ни накара да ударим или да искаме да прегърнем героите – или и двете.
‘’Двор от мъгла и ярост’’ идва с един куп нови и вълнуващи герои. Има много от тях, но това не означава, че всички те имат почти същите личности и ние забравяме, кои са те защото са скучни. Твърдо не. Всеки от тях има своя собствена история и индивидуалност, които ги правят така, че да се отличават един от друг.
Сюжетът на втората книга се фокусира върху Рис и Дворът на нощта. Очаквах да е доста тъмен, страшен, зловещ, носещ опасности, НО далеч не се оказа така. Той се оказва, че е красив, прекрасен и Фейра се чувстваше като у дома си. Темпото на четене на книгата беше перфектно. Принципно си измислям разни теории при четенето, но този път бях в неведение и стоях на ръба на леглото, чакайки да разбера какво ще се случи. Просто съвършенство.
Относно писането пък.. е Сара Дж.Маас е легендарна!! Тя носи герои и места за живот и имах чувството, че всъщност бях в техния свят и гледах събитията вместо да чета думите. Най-доброто чувство някога, което ми се е случвало!
Като заключение – КАКВО МОГА ДА КАЖА? Тази книга е шедьовър на изкуството. Определено трилогията ще ми е любима и ще я препоръчвам на всекиго. Тази книга ме разкъса на парчета, след това ги стъпка, но после мина през последните 5 страници и ги принуди отново да са заедно с такава сила, че останах без дъх. Позитивните неща в тази книга са, че има толкова добре развити герои с техните собствени истории. Книгата е увлекателна. Лесно се чете, защото Сара пише като ангел. Негативните неща са.. е иска ви се. Няма такива!  Препоръчвам ви я с две ръце!


-Мари.

You May Also Like

5 коментара

  1. Не смея да го прочета да не се наспойля :D , че е до мен книгата и скоро я почвам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хах, добре си решила, толкова емоции има в това ревю, че просто няма как да не си спойлнеш нещо. :D Сигурна съм, че ще стоиш на ръба на леглото докато я четеш, като мен! След като прочетеш книгата, хвърли едно око на ревюто и след това може да обсъждаме това помитащо продължение!! :) <3

      Изтриване
  2. В момента я чета и съм толкова съгласна с теб, прекрасна книга а изобщо не го очаквах. А ревюто ти все едно изказва това което си мисля докато чета... без това за Тамлин, него не го харесах и преди а сега... по - добре да не ми се мярва пред погледа :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Още един на моето мнение! :) Ами Тамлин не беше толкова зле в първата книга, ама сега искам да го убия! :)

      Изтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване